تکنولوژی

ارائه اینترنت رایگان برای مسافران دو شرکت هواپیمایی در ایالات متحده

آیا به خاطر دارید که در گذشته شرکت‌های هواپیمایی شروع به سرو وعده‌های غذایی برای مسافران می‌کردند؟ این روزها یکی از مهمترین مزایایی که آنها می‌توانند پیشنهاد دهند، اینترنتی قوی است، چه بسا که اینترنت برای مسافران رایگان باشد.

چندماه پیش، شرکت دلتا برای ۵۵ پرواز داخلی خود این سرویس را برای آزمایش به‌مدت ۲ هفته راه‌اندازی کرد. این آزمایش انجام شد تا نتیجه‌گیری کنند چه الگویی هایی می‌تواند با افزایش استفاده مسافران از اینترنت رایگان برای سرعت انتقال داده‌ها تاثیرگذار باشد. درحال حاضر شرکت هواپیمایی American، به روش خود اینترنت را با پروازها سازگار کرده است.

براساس گزارشی که توسط سایت One Mile At A Time، در اوایل ماه جاری منتشر شد، آژانس هواپیمایی American، برای مسافران اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. ولی گویا این شرکت قصد ندارد قبل از کمپانی دلتا، از آن به طور رسمی رونمایی کند. اما درنهایت هردوی آنها می‌توانند این سرویس را تبلیغ کرده و خودشان را از دیگر رقبا متمایز کنند. همچنین می تواند به آنها اجازه دهد که قیمت بلیط های خود را نسبت به دیگر شرکت‌ها که چنین خدماتی را ارائه نمی دهند، بیشتر کنند.

این قضیه باعث می‌شود تا کودکان سرگرم شوند و باعث کم شدن خواسته‌های مسافران گردیده و تعداد مسافران غیرقابل تحمل را کاهش می‌دهد. به‌علاوه داشتن اینترنت رایگان کمک می‌کند تا شرکت‌های مختلف ابعاد صندلی‌های هواپیماهای خود را کوچکتر کنند، زیرا دیگر مسافران نیازی به صفحه‌نمایش در پشت صندلی‌ها که روبروی آنها باشد ندارند، در نتیجه تعداد صندلی‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و مسافران بیشتری در هر پرواز خواهند بود. حتی این فرآیند به درآمد شرکت‌های هواپیمایی می‌افزاید و نگرانی‌ هزینه‌های راه‌اندازی این پروژه را برای مدیران و سهامداران شرکت‌ها کاهش می‌دهد.

اما درپایان، همه مسافران، خدمه پرواز، مدیران و سرمایه‌گذاران American و دلتا از داشتن این سرویس خوشحال خواهند بود. ولی تا زمانی که دیگر شرکت‌های هواپیمایی، اینترنت رایگان برای مسافران خود ارائه ندهند این خوشحالی طولانی نخواهد بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا